< Till bloggens startsida

Varför jag älskar dig

Varför jag älskar dig finns det miljontals svar på! 
Dock vet jag inte vart jag ska börja, känns redan nu att det kommer bli ett väldigt långt inlägg. Jag skriver på så får vi se vart det leder. Förbered dig på ett väääldigt långt inlägg. Hoppas du står ut.
 
Jag kan börja med att jag föll för dina ögon och sen personlighet. 
Jag har aldrig mött en person som har varit så genomsnäll så det är läskigt. Att inte överhuvudtaget tänka på sig själv och lägga ner så mycket tid på människor som du tycker om, det är helt fantastiskt. Vi är mycket lika när det gäller på den punkten. 
En annan sak som jag verkligen blev helt fast på är hur du såg mig som person. När jag berättade om mitt funktionshinder så såg du inte ett vårdpaket i rullstol med assistenter dygnet runt. Utan mig, som kan prata, som kan älska, som kan gå, som kan springa, som kan tänka, som har känslor, som kan göra i princip allting, förutom kyllerbyttor då min rygg är stelopererad på grund av skolios. Sen när jag gick in mer på detaljer angående mitt funktionshinder, väntade jag mig aldrig svaret ifrån dig. " Fyfan vad häftig du är! " Den meningen kommer jag aldrig glömma. Då visste jag att du är en fullständigt normal kille som ser det bra i personer. 
 
Jag älskar verkligen din personlighet. Du är allt förutom egoistisk, elak... Ja det finns massor! 
Jag älskar ditt skratt.
Din humor, din sjuka humor som matchar min perfekt. Vi är ett perfekt par tycker jag. Det finns så mycket som gör att vi passar tillsammans så bra. Vi båda accepterar varandra som vi är, vi respekterar varandra och vi gör varandra lyckliga. 
Att flytta ihop med dig har fört oss ännu närmare. Det visar hur mogna vi är som personer, vi klarar av att ta hand om ett hushåll, en pälsboll som heter Simon och båda sköter jobb / skola. 
 
Jag kan bara säga att jag älskar allt som har med dig att göra. 
Jag älskar att pussas / kyssas med dig.
Jag älskar att bara ligga och mysa i sängen / soffan.
För att inte tala om sex så är det bästa som finns. Det känns som bra när vi båda vet vad den andra vill ha, och att vi gör kanske inte lika mycket men båda får vad dom vill ha. 
Vårt förhållande är mer än perfekt, det går inte beskriva hur bra det är. 
 
. Jonna Ericsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0