< Till bloggens startsida

Vad beror det på?



Jag har kommit på en sak!

Jag är alltid tröstig och torr i halsen / munnen. Jag har ingen aning om varför så jag googlade upp det och fick fram att antingen är det diabetes eller blodbrist. Men knappast blodbrist liksom

De fyra "klassiska" symtomen på diabetes är:

  • Ökad törst
  • Frekvent urinering
  • Ökad hunger
  • Viktminskning trots ökat matintag

    Jag har bara ökat törst, jag är knappt hungrig, frekcent urinering har jag inte koll på. Och sen viktminskning trots ökad matintag har jag ju knappast. Är inte hungrig och har fett på kroppen fortfarande. Har man diabetes så kan menstruationen upphöra, men har mens just nu. Det kan inte vara diabetes. Jag får helt enkelt ringa sjukvårdsupplysningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0