< Till bloggens startsida

Masterchef USA

Godmorgon!
Hoppas ni har haft en bra helg med kärlek och mycket glädje. Det har jag haft, även om jag inte sett Andreas så mycket denna helgen, känns det som i alla fall hihi.
I fredags var han ute med jobbet ju och sen när han kom hem så var det bara lägga sig för han skulle jobba halv 6 på lördag. Då jobbade han hela dagen från halv 6 och var hemma runt halv 8 tror jag det var.
Så under dagen så var jag hemma med Simon. Jag sov väldigt länge, städade ihop lite här hemma. Kvällen började
närma sig så det var dags att göra sig iordning.
Andreas åkte till Erik eftersom jag skulle ut.

Min vän kom hit klockan 9, vi satt och pratade och glömde bort tiden haha. Vi skulle börja gå in till stan kl 11 men det blev efter halv 12 istället. Tiden går fort när man har kul.
När vi väl kom in till stan... Det berättar jag i nästa inlägg för annars blir det jättelångt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0