< Till bloggens startsida

Min lördagskväll

Min vän kom hit vid 21:00 och vi började nästån direkt att hälla på dricka. Jag hade tagit fram en flaska Smirnoff och en annan godisgrej, minns inte vad den heter men dem är knallrosa och är jättegod, galet god.
Jag höll på att fixa mig när min vän kom men deras gick snabbt och sen satte vi oss i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord.
Tiden bara sprang iväg så vi hann inte dricka så mycket. Två drinkar och en shott var. Klockan vårt helt plötsligt halv 12 så vi var tvungna att börja gå in mot stan vilket gick väldigt fort. I nyktert tillstånd så hade det tagit över 30 min till 45 min men promenaden tog bara 20 minuter, jag har nog aldrig gått så fort i hela mitt liv haha.
Väl framme i stan försökte vi hitta en toalett till Fia som inte kostade pengar och självklart fanns det ingen. Så vi sprang till automaten för att ta ut pengar så vi hade, tex till den krogen vi skulle in på där det kostade pengar att hänga in jacka eller väska. Väl inne på krogen träffade vi en annan kompis, så hej till hennes sällskap och sen sprang vi på toaletten och äntligen därefter kunde vi slappna svenska! Vilket det INTE blev. Vi klev direkt ut på dansgolvet och rockade loss tillsammans med dessa andra fulla och dreggiga människor. 25-40 verkade tro att vi hade fyllt 18 för dom gillar småtjejer. Jag är 22 och Fia är 21 men vi båda är korta som små pysslingar haha!
Så vi hade 3 stycken icke svenskar efter oss och dom var inte alls trevliga, bara äckliga och sliskiga, usch! Dom fösökte dra mig ifrån Fia och man kände sånt obehag alltså. Det var äckligt och bara nä usch.
Man fick tillslut sätta upp handen och back off och vara riktigt otrevlig. När man trodde det äntligen var över så kommer nästa dreggiga människa som knappt kunde gå.
Vid klockan 02:00 så stängde dom så vi gick för sitt möta Andreas och Erik ( Annas sambo )

Det var skönt att komma hem, svettig och försöka sova.
Vi hade deras grymt kul i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0