< Till bloggens startsida

Jisses vad varmt det är

Dagen började med frukost ute i solen, resten av familjen hade börjat bygga ihop studsmattan. Nu kan man hoppa ner några kilon! ;) Idag åkte jag in med Andreas till biltema för att köpa flyttlådor, 10 st bör räcka till all skit tycker jag. Annars får jag rensa haha! Andreas har åkt hem och jag sitter ute och svettas ihjäl. Och ändå sitter jag i skuggan. Ikväll när det är lite svalare så ska jag sätta igång med packningen, jag ligger några dagar efter! xD Hatar att packa... Det är så fruktansvärt tråkigt.


BLOGGPAUS

Nu har jag bestämt mig för att ha en bloggpaus tills min nya design kommer upp.
Då blir det ännu mer bloggande när den kommer, dessutom så är det roligare att läsa en blogg när den är snygg och stilren.
VI HÖRS!

SKYPE

Pratar med älskling i Skype, alltid lika myspys!
 



Tänker faktiskt lägga mig nu


Har precis mys pratat med älskling och nu tänker jag lägga mig i sängen och fortsätta titta på min film som jag tittar på just nu. Fast 5 som gick på bio för ett bra tag sen! Den är faktiskt riktigt bra. 
Det ska ju komma en till, den är nog minst lika bra som denna och alla dom tidigare filmerna. 
 
God antt på er så hörs imorgon.
Då förhoppnings kommer det en ny design som jag ska beställa. Vi får se!

Plattång

Hade ingenting för mig så bestämde mig för att platta håret, pga alla mina vågor som jag har fått!

I hela mitt liv så har jag alltid haft spikrakt hår, så rakt att jag inte har kunnat göra någonting åt håret. 
Inte ens tuperingen eller 1 ton spray har fungerat. 
Nu när håret har äntligen insett att den har fått lite livsglädje så är jag beroende av tuperingen i hårbotten för att håret inte ska ligga platt längs ansiktet. Hur snyggt är det då? 








 

Idag är det fruktansvärt varmt, tur det blåser lite


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, förutom att hämta lillebrorsan på förskolan kl 16:00. 
Hoppas faktiskt lite på att det blir lite svalare eller att det blåser mer för annars kommer jag smälta bort och ner i en brunn på vägen dit haha!
Undrar hur jag ska överleva när jag väl kommer utomlands. Fast det är nog en helt annan grej, har aldrig varit utomlands så har ingen aning. 
 
Hoppas det är varmt imorgon också för då ska jag och en kompis dra till stranden och få lite färg, jag är likblek!
Skulle behöva lite färg, så man inte ser så otroligt sjuk och ofräsch ut haha! 
Personligen så tycker jag att när man har lite färg på sig, behöver inte vara överdrivet brun så man nästan är svart men bara ytterst lite så ser man ut att må bättre. Eller har jag fel? 

Årets första dopp

Godkväll på er!

Jag, mamma och Alwin var nere på utomhusbadet i eftermiddags och badade lite, dock kunde jag inte bada för jag har mens, woppie! *thumbs down* 
Så jag själv satt och tog massor av bilder och tänkte visa er hur vårt utomhusbad som är dessutom också helt gratis.
Hur många utomhusbad är gratis om inte badet i Oskarström!
 











Uppdateringar

Har 14 missade uppdateringar på datorn, inte konstigt att datorn inte går runt som den ska?
Perfekt, medan jag äter frukost så sätter jag igång uppdateringarna för det lär nog ta en stund.

Godmorgon

Sov väldigt länge idag! Hoppsan, men det var fett skönt. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag försöka få ordning på rummet. Det är saker överallt. Speciellt alla presenter man fick på studenten, haha!
Jättefina presenter fick jag.
Nu blir det frukost time så slänger in ett inlägg senare. Puss

Ute på en fotopromenad
















Lunch







Detta blev offret för min mage idag till lunch!
Tre potatisbitar, en korv och en stor köttbit + massor av god sallad. 
Gurka, tomater, majs och en massa fetaost. Så otroligt gott. Nyttigt också. 
Undrar vad det blir imorgon? 

Nya T-shirtar

Dessa snygga tröjorna köpte Andreas till mig på New Yorker i Kalmar!
Köpte st M denna gången för att när jag har fått ner min tjockismage så kommer dom sitta som smäck! Halleluja vad snygg jag kommer känna mig då. Visst är det kul med kläder när dom sitter snyggt och passar?
Om jag inte minns helt fel så kostar dom 199:- styck. Fett värt det! Detta blir alltså mitt mål, komma i dessa innan jag fyller år. Då har jag en månad på mig IDAG. 

Tror ni jag klarar det?




 
 

Ska komma igång igen

Godmorgon på er, hoppas ni har sovit gott!
 

Inatt har jag sovit riktigt gott faktiskt. Gick och la mig rätt sent men var ändå hyffsat pigg halv 10.
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag fixa lite här på rummet. Måste rensa bort all skit som inte ska med till Oskarshamn. Någon som bor där? 12 dagar kvar tills jag flyttar. Hoppas på att kunna umgås med vännerna och familjen så mycket som möjligt. 
 
 

RSS 2.0