< Till bloggens startsida

Tisdag

Godmorgon!
Idag har jag en sån här kass dag, magen vill inte alls vara med mig idag. Har varit upp sen 8 och sprungit på toaletten, inte alls trevligt överhuvudtaget!
Så idag bli det att göra studier hemma. Då hinner jag klart med uppgifterna som ska vara inne imorgon. Tänkte försöka äta lite först och sedan börja med den första uppgiften. Ska skriva en saga på MAX 1½ sida, hur i helva helvete ska detta gå? 
JAG som har så svårt att avsluta en saga / berättelse efter 5-10 sidor haha.
Detta blir en utmaning för mig, början och i mitten av sagan kommer väl vara helt okej men sen när man kommer till  att försöka avsluta skiten så blir det helt katastrof, as usual. Vi får se hur det går. WISH ME LUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0