< Till bloggens startsida

Hinner inte blogga mer idag

Om en liten stund kommer min vän som jag ska tillbringa helgen med. Har inte hunnit skriva så många inlägg idag pga vissa saker, to private! 
Ikväll blir det nog bara äta god mat och kolla på filmer tror jag. Mycket mer orkar man inte en fredag faktiskt om man inte har superdupermegakrafter eller överspeedad så det bara skriker om det. 
Förstår inte folk som orkar gå skolan en hel vecka och festa loss på fredag och lördag, det får jag inte in i mitt lilla huvud haha. 
Men vissa klarar av det, kul för er! Ta det lugnt med spriten och gå in hem själva, det kan hända vad som helst. 
Ring en kompis eller föräldrer när ni är på väg hem. Bästa tipset och gå där det inte är mörkt. LOVAR NI?!
 
Nu ska jag stänga igen är så hörs vi kanske imorgon, beror på om jag får någon ledig tid över. 
Annars får ni ha en underbar och rolig helg. Ta hand om er!
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0