< Till bloggens startsida

Barnkalas

Tänkte uppdatera lite fort innan fikat serveras.

Dagen började med att kl ringde kvart över 6, varför ringer kl så tidigt på en lördag undrar säkert ni?
Därför att idag vart det en bilresa till Oskarström och det tar ungefär 2-3 timmar.
Idag fyller min yngsta bror år, han heter Alwin och fyller 4 år. Han har fått massor av coola saker och sen var maten bestämd av honom också. Hemmagjorda hamburgare med stripps!
Det var gott och nu är det matkoms först på listan.
Sitter inne på Kewins rum och kollar när han spelar tv spel och min hane snarkar nästan i fosterställning i sängen bredvid Kewin haha? Hur sött är inte det då!

Jag tänkte passa på som sagt att uppdatera medans maten sjunker innan fikat ska ner i magen så man får ännu en till matkoma.
Det känns bra att vara hemma, har saknat familjen!
Dock skulle jag inte flytta hit igen, never! Samhället Oskarström ser precis ut som vanligt sen jag lämnade det, för ungefär ca 2 månader sen. Hur förbannat tråkigt är inte det? Allt är likadant och alla ser exakt likadana ut! Gör en förändring vadfan.
Så... Jag längtar inte öht hem, jag trivs fortfarande som fina fisken i havet i Oskarshamn med mannen i mitt liv.

Självklart saknar jag även mina vänner, absolut! Men tyvärr blir det inte att träffa dom denna omgången. I detta fall tycker JAG att familjen går först. Eftersom min pappa intw kunde komma på kalaset idag pga att han inte har bil så blir det en visit till honom imorgon innan hemfärd.
Sen nästa gång vi är i Oskarström så blir det att träffa vännerna + familjen.
Förhoppningsvis så kan mina vänner komma till mig och Andreas snart.
Det får vi hoppas!

Det var allt just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0