< Till bloggens startsida

Snart är det helg

Ligger vaken i sängen och tänker
" YES nu är det snart helg, vad kommer hända för något kul? "
Jo det ska jag säga er!

FREDAG:
Imorgon/ idag fredag så först ska jag ha min första körlektion här i Oskarshamn. skulle haft den för lite över en månad sen men var tvungen att boka av den pga brist på pengar. Det kändes inte alls sådär jävla kul, men nu äntligen.
Hoppas läraren tycker jag kör som en gud och inte pumpar mig på pengar. Rykterna här är inte så bra här jag hört men denna körskolan är jättebra säger väldigt många. Vi får hoppas på det bästa

Efter körlektionen så ska jag hem och fixa lite, med tvätt, disk och annat sånt där tjaffs som måste göras. Andreas ska ut med jobbet så jag har en lugn själv för mig själv. Jag ska göra... Absolut ingenting! Titta på Tv:n och det blir nog också väldigt mycket dataspel..
Sen får vi de vad som händer när han kommer hem.

LÖRDAG:
Denna dagen så ska Andreas även jobba så han kan inte dricka ute med sitt jobb på fredagen ( alltså imorgon ). Jag vet inte hur länge han jobbar så jag tänkte försöka sov så mycket som möjligt för på kvällen händer det saker. Så innan kvällen så blir det plocka undan här hemma, duscha och göra sig iordning för kvällens festligheter! Jag ska nämligen ut med en vän, förfesta hemma och sen försöka komma in på en krog. Det ska bli intressant och se. Jag tänkte bjuda mig själv och min vän på bara drinkar denna kväll för det är det enda jag har, ops haha!
Kommer uppdatera så gott jag kan men lovar inget. Tänker inte tänka på bloggen i första hand liksom.

SÖNDAG:
Ber till gud att inte vara bakis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0