< Till bloggens startsida

FEST IKVÄLL

Har precis planerat kvällen en vän!
Detta kommer bli så grymt kul, undrar hur kvällen ska sluta?
 
Nu är det massor som ska fixas. Lägga in spriten i kylen så det blir as kalas kallt, sticka iväg till affären och köpa blanddricka, att shotta ren sprit slutar bara illa för min del. Kan ju bli full här hemma men inte så pass så man inte kan ta sig ut genom dörren haha. Minns en midsommar för sådär 3 4 år sedan, den var hemsk. Det var så illa att jag aldrig någonsin druckit så mycket, där lärde jag mig en läxa kan jag rent sagt säga. Kan berätta om den en annan dag kanske. Inte nu för har inte tid att skriva ner det, minns faktiskt inte så mycket om den, inte efter ett dopp i en inomhuspool på 12 grader, sen är det svart!
Måste välja festkläder också, hur jag ska sminka mig och hur mitt förbannade hår ska vara. Det blir jobbigt detta. 
Har inga festkläder utan bara min vardagskläder, men jag hittar väl på något. VI FÅR SE :D 
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0