< Till bloggens startsida

Två år & en månad!

Kom precis på att jag och Andreas har varit tillsammans i 2 år och 1 månad. Vart tog denna månaden vägen egentligen?
För varje dag som går så älskar jag honom mer och mer. Går inte ens beskriva hur mycket jag älskar honom och vad han betyder för mig.
Helt galet hur en människa kan betyda för en. Efter studenten så flyttar jag upp till honom, då blir vi sambos igen.
I början av vårt förhållande så bodde han här pga jobbsökanden men det blev ingenting med det, Redan efter 2 månder bodde han hos mig. Det är inga många som klarar det!
Och vi är tillsammans fortfarande och det har gått Två år & en månad idag. 
Jag älskar dig något så fruktansvärt Andreas Sernald. Önskar jag hade dig vid min sida hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0