< Till bloggens startsida

Min säng skriker på mig

Alltså, nu har min säng och kuddar skrikit och tjatat på mig länge att jag ska sova nu, när jag kollar på klockan så håller jag faktiskt med. Klockan är efter 2 på natten, tiden bara springer iväg när man sitter framför datorn!
Ska smsa lite med älskling, om jag får kontakt med honom. Han är nämligen med en kompis och dom kollar på spel, det går inte så bra att få kontakt då haha!

Imorgon ( idag ) är det fullspäckad dag!
Ska åka in till stan och fixa lite saker till studenten, plakat och resten av alla inbjudningar. Det är ju inte EN som ska skickas utan 20 stycken. STORT umgänge jag har faktiskt!
Sen efter stan så ska jag städa eller om jag gör det först, beror på hur sent / tidigt vi åker.
Måste även städa mitt rum. Ser ut som tredje världskriget har vart här. En atombomb kanske!

Jag ska även visa er vad jag har köpt! Var på affären och handlade lite saker till håret, måste få bort det elektriska och har hört att dessa märken ska vara bra!
Vi får hoppas det för jag kan inte göra ett smack med håret, sätta upp det i en toffs varje dag är ju inte heller bra för håret. HOPPAS HOPPAS HOPPAS på gud att det fungerar.
Vi hörs imorgon!

Tänk så liten man har varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0