< Till bloggens startsida

Jordgubbar till frukost

Bestämde mig för att äta en nyttig frukost, lite jordgubbar! Denna gången klarade jag det utan att bli jätte kass i magen och illamående. Bara några åt gången blir nog bra. Det bästa på sommaren jag vet är att äta massor av jordgubbar, blåbär, hallon och saftiga vattenmeloner. Det är typ det enda man lever på på sommrarna när det är galet varmt ute. Kall mat och massor av färska bär.
vi grillar väldigt mycket också i denna familjen, då det är ofta kött och sånt där gott + en god sallad!
Fast det blir ju inte förens på kvällarna när det har svalnat lite för mitt på dagen orkar man inte ens leva. Nackdelen att bo på västkusten enligt mig. Tror det är många som håller med mig. Visst, jag älskar sol till en viss gräns. Då man kan vistas ute i alla fall utan att svettas ihjäl haha!
Inte undra på att jag aldrig blir brun för jag orkar inte ligga och steka i solen i flera timmar som andra gör. Jag hatar att svettas, och hur ofta är man vid havet liksom, någon gång ibland när det är super varmt men då är det packat med folk istället så man knappt får plats istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0