< Till bloggens startsida

Fotografier

Idag är det underbart väder, det är inte alls så äckligt varmt som det har varit dom senaste dagarna.
Nu kan man i alla fall vara ute och inte svettas ihjäl... Det bästa med sommaren tycker jag, är att man kan ta så otroligt fina bilder.
Det jag tar mest på är blommor, gräs och allt annat som finns. Kameran hinner inte vila mellanåt.
Om jag känner mig själv rätt så kommer det bli mycket fotande i sommar om vädret tillåter det. Personligen så tycker jag det är så trist med grådassiga bilder. Man själv blir så nere när man ser tråkiga och inte uppiggande bilder liksom, eller är det bara jag?
Här bjuder jag på sommarbilder, ännu en gång!

Föressten, är det någon som har varit i Halmstad på sommaren?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0