< Till bloggens startsida

Feber och ont i halsen

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag inte mådde så där jättebra, hela kroppen och huvudet kändes som 1 ton.
Tänkte att jag skulle gå till skolan i alla fall och prova men orkade verkligen inte komma ur sängen. Har legat och sovit från 10 igår kväll till 2 idag. Då är det något som inte stämmer.
Skulle vilja sova mer men brorsan och hans tjejkompis kom hem precis och dom är som elefanter när dom går.
Då kan man ju verkligen inte sova / vila!
Har precis fått i mig lite frukost och sitter fortfarande med min kokheta oboy. Kan nog behövas för jag fryser som en get. Men vill inte ta på mig så mycket kläder för då stiger febern.
Många säger till mig att jag ska ta på mig hur mycket kläder som helst och minst 2 täcken när jag ska sova för då svettas man ur febern. Det fungerar inte på mig! Jag får bara ännu mer feber och blir jättedålig! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på massor av Disney filmer, love it
Vi hörs senare.
Bjuder på en riktig härlig sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0