< Till bloggens startsida

Kan verkligen inte sova nu

Imorgon är det fan måndag, en dag kvar till min uppskrivning!
Jag känner mig ändå rätt säker på frågorna. Tror faktiskt att jag kommer klara det. Gör jag inte det så blir jag väldigt besviken på mig själv för jag har pluggat mer körkort eller skolstudier.
Känner att jag vill klara något som jag kan, ett körkort!
Förhoppningsvis har jag körkört den 12 mars efter min uppkörning, hoppas jag får någon snäll jävel som inte är så petig vad det gäller sånna här småsaker som tex att man sitter för långt fram, för högt upp och ja, vadfan det kan vara liksom.
Nu ska jag lägga mig, försöka sova men det kommer ju inte gå överhuvudtaget!
Imorgon är det skola, jippi! Vart tog denna helgen vägen, det sa bara poff...
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0