< Till bloggens startsida

Jobbigt att köra idag

Godmorgon på er alla som har sovit gott, och för er som fortfarande sover. FUCK YOU! ;)
Själv har jag varit vaken sen klockan halv 6 för att verkligen inte försova mig idag eftersom jag skulle ha körlektion.
Det gick jättebra = hade detta vart min uppkörning så hade jag klarat det!! :D * happyface*
Dock var det väldigt jobbigt att köra idag.
Har så fruktansvärt ont i magen, vilket jag har haft hela natten.
Det känns som någon hugger mig med en stor jävla yxa i mitten av magen... typ!
Svårt att hålla masken, som tur var så gick det ju jättebra trots allt!
Nu ska jag lägga mig under täcket med en värmekudde på magen och hoppas att det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0