< Till bloggens startsida

- Skulle kunna somna sittandes -

Herregud vad jag är trött!
Somnade runt 4 tiden imorse av någon anledning. Kunde verkligen inte sova fast jag var jätte trött.
Har ni varit med om att man är så trött att det slår över till att man är så trött så man inte kan somna? Händer mig ofta nu för tiden. Tror det beror på skolan, har jätte mycket att göra och vet inte vart jag ska börja. Jag har i alla fall kommit igång med mitt projektarbete, ska bara planera in en fotografering! :)

Sitter just nu och väntar på att min buss sk gå för jag missade den. Är så trött så jag sov när jag hade åkt förbi min hållplats där jag ska gå av och vakna på andra sidan stan, hurray!
Lite små störigt så där.

Idag är det äntligen fredag och jag ska hem och sova det första jag ska göra när jag kommer hem, skulle kunna somna sittandes.
I helgen ska jag bara ta det lugnt, har inte tid med att umgås med någon ( fast det brukar jag inte göra på helgerna för mina kompisar är tråkiga ;) )
Så jag ska plugga körkort för jag för helvete uppskrivning på tisdag klockan 08:30 men ska vara där klockan 08:00 för fotografering ( oh noes, måste upp tidigt och sminka mig ) och legitimering.
Hoppas jag klarar det, vilket jag tror för jag vet att jag kan.

6 mars - tisdag = uppskrivning!
12 mars - måndag = uppkörning!

Inte för att skryta men det känns som jag redan har klarat uppkörningen, men vi får se vad dom tycker.
Kanske är jätte petnoga. Håll alla tummar och tår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0