< Till bloggens startsida

Utgång?

En kompis till mig frågade om jag ville komma in till stan och kolla läget. 
Är lite sugen faktiskt, har ju en full systempåse full med sprit / cider / vin som måste drickas upp!
Jag har dessutom inte ens duschat idag, så luktar ju soptipp!
Tur jag duschade igår då haha! Men ska man ut bland folk så vill man ju vara fräschast liksom.

Och jag känner att, nä jag vet inte! Stannar nog hemma ikväll faktiskt, har både lust och inte att dra in. Dels så går bussarna här så jävla fucked up på helgerna så man får vänta i flera timmar på att komma in. Nästa buss till stan går halv 12. Åh kul att komma in runt 12 när alla är fulla och dreggiga. Inte alls kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0