< Till bloggens startsida

Underbara pojkvän

Det är helt sjukt hur mycket man kan älska en person.
Jag kan inte beskriva mina känslor för min pojkvän, när han frågar mig så blir jag helt ställd. Då känner man ju sig genast korkad. Jag vill bara spotta ur massa ord som bekskriver honom men får inte fram ett enda ord när jag väl ska göra det.
Istället för att hålla på att tiga så skrev jag ett brev till honom, undrar vad han tycker om det. Hoppas han kommer älska det. Om jag känner honom rätt så kommer han bli så otroligt tårögd när han läser det.

Jag kommer aldrig kunna visa hur mycket jag älskar dig för det är helt ofattbart hur mycket jag älskar dig. Min kärlek till dig är större än universum. Helt galet!
Med din så är jag överlycklig, oslagbar, inget kan såra mig oavsett vad det gäller. Du har lärt mig att ingen ska få styra mitt liv, mina känslor. Dom kommer alltid vara hos dig!
Du betyder så otroligt mycket för mig och det kommer du alltid göra. Du har den stora nyckeln till mitt hjärta.
Din egen prinsessa 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0