< Till bloggens startsida

Massa pappersarbete

När man är född med ett funktionshinder som jag är så får man alltid gå en långa vägen för att det ska hända något!
Har fått kontakt med massa viktiga grejer nu och det känns faktiskt jättebra. Skrivit en massa papper har jag också gjort! Den 14 juli 2012 blir jag en Oskarshamnare, blir sambo med älskling igen. I vår egna lägenhet. Helt ofattbart fortfarande. Jag ska äntligen flytta hemifrån!!!!! :DDDDDD.
Dock kommer jag lämna familj och vänner här i Oskarström / Halmstad men vi träffas ju självklart så ofta vi kan. Detta kommer bli kanon bra. Plugga på komvux, börja fixa hälsan och träffa otroligt underbara människor i Oskarshamn, alltså vännerna jag har lärt känna.

På vägen hem från stan så passade jag på att fota lite med nya kameran. Håller fortfarande på att lära mig kamerans inställningar så bilderna kanske inte är sådär " WOW vilken bild!! :O " Det kommer med tiden!


















Tror bilderna blev rätt okej faktiskt. Min favorit är nog den med flugan i blomman kanske?
Har ni några tips på vad man kan fotografera, känns lite tråkigt att fota samma sak hela tiden!

KOM GÄRNA MED MASSOR AV TIPS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0