< Till bloggens startsida

BONES

Har jag sagt att min favorit serie är Bones?

Jag älskar serien. Jag har nog gått genom alla 6 säsonger som jag har flera gånger, har tappat räkningen!
Har inte fått tag på 7 säsongen än, så ligger en aning efter. Andreas skulle se i fall han kunde hitta på den tills jag kommer. På onsdag åker jag och stannar till, ja när jag har bestämt mig för att åka hem haha!

Kommer inte ha något att göra om dagarna när Andreas jobbar så kommer nog tillbringa en hel del framför 
tvn / datorn om Andreas hittar på 7 säsongen. Om inte, så ska jag tillbringa mycket tid till körkort faktiskt och några timmars promenader och crosstrainern. Dags att få bort fläsket tycker jag!
Beach 2012, here I come! Om det blir någon fin sommar, vi kan ju hoppas i alla fall. So far så ser det dåligt ut med det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0