< Till bloggens startsida

- Ny design -

Som ni ser så har jag en ny design, jättenöjd med den. Tur att denna fanns!
Hittade ju en annan som jag satt och slet med ( kan inte riktigt det här med kodmallar ) så det var lite jobbigt ibland. Sen efter jag hade bett en kompis hjälpa mig och han är klar så ser jag att kanterna är rosa.
What the fuck?! Det kollade jag ju inte haha.
Hittade då denna istället och gjorde samma sak igen, satt och slet även med denna för det krånglade lite ibland.
Nåväl är mycket nöjd.
Nu ska jag försöka sova så man kommer upp imorgon men jag är hungrig och pigg som fan så vet inte hur jag ska klara detta med att somna. Ska äta något litet och sen försöka sova.
God natt på er så hörs vi imorgon bitti om jag inte försover mig och behöver stressa ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0