< Till bloggens startsida

- Medans jag väntar liksom -

Siiter och redigerar lite tråkiga bilder i Picasa 3 som jag fick ett tips om här på bloggen.
Hur enkelt som helst att förstå, kanske inte finns så mycket man kan göra men hur kul är det med sönder redigerade bilder liksom?
Jag brukar inte redigera bilder så speciellt mycket för jag tycker det ska vara så "naturligt " ut som möjligt, inte sant?
Sen beror det lite på vad för bilder man tar också. Vardags/mingelbilder kanske man inte ska göra så mycket åt, det är mer " avancerade " bilder, som tex porträtt, natur, landskap och djur och en massa mer.
Som denna bilden här nedanför, bara en tråkig bild som jag fotade. Inget speciellt med den, därför redigerade jag inte den så mycket från första början. Nu har jag gjort lite eftersom jag testar Picasa 3. Prova det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0