< Till bloggens startsida

- Kroppsmålning i skolan -

Det var ett... Ursäkta språket, ett helvete att få bort den blåa färgen.
Den var fan överallt. Fastnade på golvet och väggarna så tillbringade mer tid att skura på golvet och väggarna mer än på kroppen.
Fick inte bort allt men det skiter jag i.
Det hjälpte inte ens med en sån här fotskrubb-borste!
Det gjorde ont att skrubba med den så vart helt röd. Inte okej.
Tänkte att jag skulle även raka mina ludna ben men orkade verkligen inte så gör det imorgon istället.
Därför ligger det en rakhyvel på golvet!
Tänkte även tipsa om ett Schampoo och Balmsan + hårinpackning som jag använder.
Mitt hår älskar det, kanske lite för mycket ibland tror jag.
Vissa dagar kan jag inte fixa iordning håret. Bra eller dåligt?
Sist men inte minst!
En super bra och dessutom luktar suveränt!
Min Body Lotion PUMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0