< Till bloggens startsida

- klev upp och stressade helt i onödan -

Klockan ringde halv 8 men måste ha stängt av den i sömnen för vaknar när klockan är 10 över 8 och bussen går halv 9?!
Stressade som en idiot, klä på sig 100 plagg för det är svinkallt, borsta tänderna och håret = mitt hår blir elektriskt! * thumbs down *
Är på jättedåligt humör för sömnen vart inte den bästa, somnade sent pga att jag var så jävla pigg!
Sen var det att springa till bussen, som tur så var den sen typ 5 min men ändå!

Kommer till skolan och sitter där och väntar tills någon ska dyka upp, att klockan ska gå lite fortare så man får börja någongång, hatar att vänta på något!
Sen kommer en och säger : ni har hemma uppgift idag.
Skojar du med mig?!
Aja, just nu sitter jag på biblioteket och väntar på en kompis. Prata lite skit och sen ska jag iväg till körskolan och boka tid :)
Hungrig är jag också!

Ha det gött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0