< Till bloggens startsida

- Imorgon är det en speciell dag -

Imorgon är det den 10 februari.
Det menas att då har jag och min pojkvän varit tillsammans i 22 månader.
Det är helt galet vad tiden går fort, är fortfarande lika kär i honom.
Jag är fortfarande lika överlycklig när vi ska träffas, fjärilar i magen och helt hyperaktiv.
Jag älskar att umgås med honom, att vara i hans närhet. Han får mig att må som bäst, utan dom honom är allt dötrist och man har ingen att skratta med. Jättetråkigt!
Vi planer är att flytta ihop när jag har gått ut skolan.
Då tar jag mitt pick & pack och drar ifrån Halmstad and I will never return.
Självklart kommer jag hem och hälsar på, hoppas mina kompisar här kommer och hälsar på oss.
Hoppas hoppas hoppas! :)
Jag känner att jag behöver komma härifrån.
Vara i en ny miljö och hitta fler nya vänner, känns som man inte har många kvar ibland.
Jag älskar dig otroligt mycket Andreas, jag kommer vara din förevigt!
Du är mitt levande ljus, mitt liv och min framtid. Hela min värld.
Du är de bästa som hänt mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0