< Till bloggens startsida

- Kan inte lägga upp bilder?! -

Det är väl som vanligt att det ska vara problem med internet.
Bilderna vägrar att laddas upp pga av dålig anslutning till internet, " starta om routern "
Hell no. Då kan jag ladda upp dom en annan dag istället.
Skulle bara ladda upp några bilder på vår vedspis som man ofta går till när man fryser, vi eldar väldigt mycket på vintrarna för vi har inga element utan värmetagslingor men det blir jättedyrt.
Mina fungerar inte så får vara glad om jag får lite värme här inne.
Dessutom så hatar jag att sova när det är för varmt också, har sånna problem på sommrarna.
Kan inte ha fönstret öppet för jag inbillar mig att någon ska krypa in genom fönstret, man vet ju aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0