< Till bloggens startsida

- I did it and I servived -

Tränade ju innan och det gick förvånansvärt bra! * thumbs up for that *
I would like to thank you god for that!
Vi märker imorgon hur bra min stretchning var, jag lyckas alltid stretcha för lite av någon konstig anledning.
Kanske beror på att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt?
Maybe!
Imorgon är det upp tidigt för skola, ser inte framemot det alls.
Ska lägga mig, slå på en film och smsa lite med älskling som har det lite jobbigt just nu men det är för privat för att skrivas ut här på bloggen.
Jag älskar dig Andreas, jag finns alltid för dig vad som än händer.
Jag kommer aldrig lämna dig för du är allt jag önskat mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0