< Till bloggens startsida

- Hoppas på sömn nu! -

För att det ska bli fredag fortare så ska jag lägga mig nu, var tvungen att se klart en film.
The Descendants heter den. Sorlig som fan, hoppas det där aldrig händer i min närhet!
Nu ska jag göra mig iordning för sängen.
Vill ha fredag eftermiddag nu, då jag sitter på tåget mot Oskarshamn.
Som tur är så har jag fått låna Andreas trådlösta internet så kan vara kontaktbar + blogga på resan dit, jag menar resan tar typ 5 timmar.
Hinner göra mycket saker på dom tittarna. Har bara ett problem, blir lätt åksjuk.
Så får väl sova lite då och då.
Eller sova när det rullar och blogga när det är byte.
Imorgon kommer jag även berätta en sån otroligt rolig sak, helt galet!
Can't wait :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0