< Till bloggens startsida

- Hemma idag :< -

Hej på er! :)
Inatt så har jag sovit 2 timmar totalt och lite nu på förmiddagen.
Pga min jävla rygg, vart för mycket i skolan igår känner jag.
Förhoppningsvis så blir den bättre tills imorgon, ju mer jag rör på den men det gör ju så fruktansvärt ont.
Kan inte gå i trappan, ta på mig en tröja eller ligga på den. Hur bär man sig åt då är ju min fråga?
Bita ihop helt enkelt.
Sitter just nu i köket och väntar på min mat.
Väntar även på Telia gubben som ska fixa med vårt internetjack, flytta ner det till nedervåningen.
Han skulle vart här vid 8 9 redan men han har väl fått förhinder eller något.
Han ringde i alla fall mamma och sa att han skulle svänga förbi oss lite snabbt.
Snällt!
Nu är han här och sliter ut alla jacken som finns i huset.
Förhoppningsvis så kommer jag ha internet senare mot kvällen där mamma flyttar ner datorn, kan vi ju hoppas i alla fall.
Annars får jag använda mitt fuckade trådlösa så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0