< Till bloggens startsida

- Har sovit som en klubbad säl inatt -

Godmorgon allihopa!
Hoppas ni har sovit gott :)
Har varit vaken en stund, eller 2 timmar faktiskt. Vaknade vid elva och var jättekissnödig, sånt är så störande när man bara ligga och dra sig och lyssna på musik. Det brukar jag göra! Ett mysigt sätt att vakna på tycker jag, synd att det inte fungerar lika bra på vardagarna när man ska upp tidigt. Provade det en gång och jag försov mig istället haha!
När jag tittade mig i spegeln så såg jag att min underläpp har spruckit igen, tror jag biter på läppen när jag sover. Inte alls skönt och ser dessutom jätteofräscht ut, äckligt!
Sexiga påsar jag har under ögonen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0