< Till bloggens startsida

- Haft problem med internet, som vanligt! -

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat så står det på rubriken.
Haft problem med internet, som vanligt! Jag verkligen hatar mitt trådlösa så det går inte att beskriva.
Har bett folk här hemma ringa Telia så dom kan komma och byta internetjacket till nedervåningen för där ska ändå kontoret vara, har dom gjort det? NEJ! Blir så jävla lack på allt.
Sen har dom mage och skälla på mig när jag skriker, hell no!
Då kan dom fan sitta här och se hur det känns, hur jävla arg man blir på skiten när det lägger med några minuters mellanrum. Sitter på ett trådlöst där jag har 2 pluttar MAX om jag har tur, annars EN. Inte okej!
Nu ska jag göra mina sysslor.
Uppdaterar ännu mer senare, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0