< Till bloggens startsida

- Gnällande mamma -

I flera dagar har mamma tjatat hål i huvudet på mig att fixa iordning i mitt skåp inne i badrummet.
Medans Alwin badade så passade jag på att göra det och hur mycket skit får man samla på sig egentligen?
Har smink sen flera år tillbaka som jag inte ens har använt och tittade på det och tänkte " Detta kommer jag aldrig använda heller " och slängde det i sopkassen. Den vart helt full!
Då har man mycket skit.
Tvättade även alla penslar också så dom ligger på tork. Har fortfarande inte visat dom som jag fick av Andreas i julklapp. Det kommer en bild på dom senare efter min träning.
Oh herregud, om en och en halv timme ska jag stå på crosstrainern och sen får vi se om jag överlever detta.
Har lite ångest faktiskt haha!
Ser inte fram träningsvärken imorgon och så är det skola hela dagen imorgon, hurray!
Kommer väl även lite bilder på det också bara för att bevisa att jag faktiskt gör det, bildbevis!
I alla fall.
Har varit ute och fotat lite på vår baksida.
Vår så kallade lekplats som inte finns kvar så nu är det bara en gräsplätt förutom nu då för det är snö ute såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0