< Till bloggens startsida

- Fredag, en riktigt slö dag! -

Andreas ringde och väckte mig klockan 10 imorse, då kände jag att jag verkligen inte ville gå upp fast jag sa att jag skulle göra det.
Vi var ju och åt på Steak House med Erik och Anna igår, herreud vad god mat det är där.
Åt tills jag sprack, mådde så otroligt dåligt efterråt + huvudvärk som lyckligtvis försvann av sig själv utan några huvudvärkstabletter. Thank you god!
Idag mår jag sådär, ont i magen och ryggen.
Magen beror ju helt klart på igår, åt för mycket, föööör mycket helt enkelt.
Och ryggen då... Legat väldigt konstigt inatt.... Det är inte lätt att sova som man ska när man har en pojkvän som ska ligga PÅ en, bokstavligt talat på en.
När jag gick och la mig inatt så direkt när jag hade lagt mig ner så kommer Andreas och slänger sin kropp över mig, rullar på mig och armbågar min rygg på något jävla vänster haha!
Bjuder på en bildbomb!
Gud vilket gulligt öra jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0