< Till bloggens startsida

- För det är dags för fredagsmyyyyys! :) -

Fredag kväll. Sitter och väntar på att älskling ska komma hem från sina kompisar så vi kan spela LoL.
Skulle egentligen har städat idag men jag orkade inte så tar det imorgon när jag vaknar istället när det är typ bara jag hemma. Lugn och ro!
Hatar att städa när det är en massa folk ivägen bara. " Ursäkta jag måste bra, sorry kan du bara akta lite så jag kan dammsuga här? " Nej tack! ;)
Övningskörde även upp till affären innan och köpte godis med mamma och Kewin, jag är fan awesum på att köra bil och även när det är halt ute. Är van att köra även om det gick 8 månader tills jag fick ett nytt tillstånd pga mitt funktionshinder.
Det har jag berättat om innan men kan skriva ett till inlägg om det är folk som undrar.
Bad mamma ta kort på mig... Jag vet att jag sitter långt fram men
jag är bara 1.48 cm lång!
Tar ni mitt godis så åker ni på en BOX!
Märks det att jag älskar choklad? (a')

Kommentarer
Aceline

Sv: haha, Ja men jag är jäätte noga med det av någon anledning :p

2012-02-03 @ 23:10:48
URL: http://aceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0