< Till bloggens startsida

- ENSAM HEMMA MED DJUREN -

Godförmiddag, eller tidig eftermiddag? :)
I alla fall, hoppas ni har sovit gott för det har jag!
Just nu är jag ensam hemma med djuren, Andreas och Nicki jobbar och Malin är nog nere hos grannen.
Har ätit frukost, blåbärssoppa blev det.
Lite oboy också ;)

Vad som händer idag då medans Andreas är på jobbet. Det blir nog att städa upp på rummet, skulle behövas damma och dammsuga/torka golven där inne för det är så mycket hund och katt hår.
Sen blir det nog en dusch, måste rakas under armarna och min ludna ben.
Brukar inte vara så noga när det är kallt ute för då har man ändå strumpbyxor och jeans på sig så ingen ser ändå.
Värre på sommaren när man hänger på stranden i bikini, då vill man ju inte att alla ska se ludna ben + att det inte är så speciellt attraherande xD
Tror det är många som håller med mig om det!

Nu blir det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0