< Till bloggens startsida

- EN KOMMENTAR! -

Svar: Åååh taaack så jätte mycket! <3 Jag fixar mina bilder i ett program som heter Picasa 3. Det kan man ladda ner hur fort som helst från google. Det är Google chrome som håller för det ( I think ) Och det är absolut inget avancerat utan väldigt enklet. Jag väljer alltid en effekt som kallas 1960-talsstil och då får man runda hörn. Men kan då justera exakt hur jag vill ha det osv. Jag personligen fattar iiiingenting på typ photoshop, så jag nöjer mig med denna. Hoppas du är nöjd med svaret, kram! :) "



När man har tråkigt så klickar man in på bloggar
och kollar vad det är för intressanta människor.
Då hittade jag en tjej, jättesöt och är helt kär i hennes ögon, jösses!
Hennes blogg är http://aceline.blogg.se/

I alla fall, så såg jag på bilderna så är hörnen avrundade och jag har alltid försökt klura ut hur man gör. Då började jag söka på internet och så hittade jag ett youtube klipp där en tjej visar. Hur enkelt som helst, känner mig typ som en grottmänniska haha!
Så väl.
Denna tjejen kommenterande i alla fall hur man gjorde och hon använde ett annat program.

Kommentarer
Aceline

Sv: Hihi, du får ha det så bra du med! Kram! :) <3

2012-02-02 @ 23:12:29
URL: http://aceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0