< Till bloggens startsida

- En dag kvar -

Idag är det en städa och packa dag.
Ska vara hos Andreas i 9 dagar, hur mycket behöver man ha med sig då?
Vill inte packa för mycket heller. Känns så onödigt att packa ner saker som man vet att man inte kommer att använda det här " ah men detta kommer jag NOG använda ".
Bara för att väskan ska se proppfull ut så man inte ens orkar släpa runt på skiten.
vad jag skulle behöva?
Kläder, såklart
Mobil + laddare
Dator + laddare + mobilabredbandet
Plånbok + Pass
Smink, borste och tandborste
Hårspray och hårinpackning
Körkortsböckerna
Så mycket saker är det ju inte, tror man.
När man ska packa ner allt så behövs det alltid en stor bag och min skolväska.
Smart som jag är ( ibland ) så packar jag ju alltid det tyngsta sakerna i ryggsäcken.
Får vika allt 3 dubbel haha!
Har ni några tips på hur man kan packa en väska så den inte blir 100 kg tyngre än vad den behöver bli?

Kommentarer
fanny wikström'

svar: Åh tack så mycket, va kul! :)

Angående design, vill du ta det på facebook, msn, mejl eller nånting annat? :)

2012-02-16 @ 16:18:36
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
fanny wikström'

svar: [email protected] på msn :)

2012-02-16 @ 18:04:51
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0