< Till bloggens startsida

- Då är nästan all färg borta -

Min kropp har bestått av en massa färger från förra veckan.
Allt från svart till rosa typ och det går fan inte bort hur mycket man än skrubbar!

För en vecka så sminkade en klasskompis mig till I-PREN gubben, ni vet den jobbiga lilla tjocka gubben som sjunger en något så frukstansvärt irriterande låt som sätter sig på huvudet?
I alla fall, sån var jag då.
La ut bilder på det också när jag stog och skrubbade bort både på golvet för att det fastnade och på min kropp. Efter det mådde inte min hud bra alltså, helt rödflammig och torr.
Idag när jag blev sminkad så först skulle jag bli en majsgubbe, rätt sött faktiskt!
Så var gul i ansiktet, öronen, halsen och nacken och såklart på armarna.
Blev riktigt bra!
Nu är snart all färg borta från kroppen.
Lite småfläckig fortfarande, tur det är på armarna så det inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0