< Till bloggens startsida

- Alla Hjärtans Dag -

Tydligen vill inte mitt inlägg som jag skrev för några timmar sen laddas upp.
Jag önskar er alla en god fortsättning på denna Alla Hjärtans Dag, för er som har någon att tillbringa den med såklart.
För er som inte har det för att ni inte kan, jag tycker synd om er för jag är en av dom personerna.
Jag har en pojkvän men han bor 25 mil ifrån mig så vi kan inte fira den tillsammans.
Plus så tycker jag inte denna dagen är så speciell som många andra tycker. Vi alla har våra åsikter!
Min åsikt är ju då att man bara känner sig tvingad till att köpa något till sin partner som man kan göra ändå liksom.
Sen så kan man ha det mysigt ändå, med en middag ute på en fin resturang, fint klädda med levande ljus och lite musik i bakgrunden.. Alla Hjärtans Dag behövs inte för att göra det, tycker jag!

Jag älskar dig Andreas. Du är det finaste jag har.
Du är den bästa personen i mitt liv och vill aldrig förlora dig


Vad tycker ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0