< Till bloggens startsida

Nudlar med kycklingsmak

Goddag på er. Hoppas er natt har varit lika sömnrik som min. Slocknade som en stock innan 12 igår haha! Var så otroligt trött. Jag och baby tittade på en film som hette Hungergames. Har ju sett bättre filmer, men den var helt okej när man förstod om från början vad filmen gick ut på. 
Inatt drömde jag en sån sjuk dröm så jag var så irriterad på morgonen när jag vaknade. Det var så verkligt!
 
När jag skulle göra något att äta så var jag varken sugen på pyttipanna, korv, makaroner eller spagetti och absolut inte ris haha! Förvånanstvärt så valde jag nudlar ( jag hatar nudlar egentligen! ) men tänkte att jag ger det en chans. 
Första gången jag gjorde det och det gick på knappt 2 minuter? 
Dock kan jag inte bestämma mig för om det var gott eller inte. Nudlar med kycklingsmak
Simon tyckte det var gott i alla fall. När jag skulle hämta min telefon så ser jag att Simon nästan hänger över tallriken när jag kommer tillbaka. Han tyckte nog att min mat var godare än hans mat haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0