< Till bloggens startsida

EN VECKA KVAR TILL SKOLAN

Godkväll, hoppas ni har det lika lugnt och skönt som jag! Älskling har gått och lagt sig och jag sitter och kollar på film. Pirates of the Caribbean - död mans kista. Den håller på en timme till ungefär. 
Sitter även och funderar på om jag ska ta och äta ngot gott, är sugen på något.
 
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar skolan, på komvux för att läsa upp mina betyg.
Och vad jag kommer läsa då är matte, engelska, svenska och historia A i alla ämnen. Jag börjar bli en aning nervös, det är läskigt att komma till en ny skola helt själv. Speicellt i en annan kommun. Jag garanterar att jag är inte den ensamma som känner så. 
Det flesta har redan börjat, i alla fall gymnasiet. Tycker synd om er! 
Själv har jag en hel vecka på mig att förbereda mig menalt haha! Fast jag har ändå en positiv inställning. Att kunna träffa nya människor och ihopp med att få lite egna vänner. Vi får hoppas att det går bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0