< Till bloggens startsida

ZERO KONDITION

Det är fredag idag. Vilket suger faktiskt!
Finns absolut ingenting att göra. En av dom tråkigaste fredagarna kan jag ju lova.
För en vecka sen var jag hos baby vid denna tiden, till och med naken tror jag haha! Eller på väg att bli i alla fall. Fett mysigt!
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, är trött som en gnu. Titta på film och bara sova som en liten gris?
Imorgon ska jag städa rummet och undervåning, även försöka mig ut på en promenad längs långa vägen vi har här omkring, tänker ju inte börja med upp och nerförsbackar. Måste få upp min kondition något så fruktansvärt först haha för den finns inte. ZERO KONDITION!

Som ni vet så har mamma startat en utmaning både på sin blogg och på facebook. Vill ni vara med i den, sök på www.hea71.bloggplatsen.se så hittar ni henne där - jag läste någonstans ( facebook tror jag ) att vi är över 100 pers som ska göra denna utmaningen och gissa vad det är.
Träning, vad annars?
Livet mot en bättre hälsa. Gå in och läs på www.hea71.bloggplatsen.se där allt står hur det går till att bli medlem. Skynda er, vi börjar den 16 april på måndagen. 

Jag tror det kan bli jättekul. Mamma har hållit på med detta några gånger och det går jättebra för allihopa. Folk vill gärna vara med, vem vill inte ha ett bättre liv med kost och träning liksom? Jag själv är lite lat när det gäller det där. Orkar verkligen inte ta tummen ur röven och sätta igång. Körde ett zumba pass med mamma för några månader och det var nog av det tråkigaste jag någonsin gjort, tråkigt och hade så ont i fötterna / ryggen så jag inte kunde gå, hurray! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0