< Till bloggens startsida

Vi firar 2 år tillsammans, 25 mil ifrån varandra

Vår dag idag.
Vi blev tillsammans den 10 april 2010, det är helt galet vad tiden har gått fort. Jag har alltid vetat sen dag ett att vi kommer vara tillsammans i många år, faktiskt så känns det som vi har varit tillsammans hela livet. Utan dig vid min sida så känns det som att timmarna står helt stilla. Och tvärtom. när jag är med dig så springer tiden bara iväg. Då hinner man inte med helt plötsligt.

Jag vet att vi kommer vara tillsammans i evig tid, äkta kärlek tar liksom aldrig slut. Eller hur? Jag är så otroligt lycklig med dig. Finns inga ord att beskriva vad jag känner för dig, mina känslor för dig. Du får mig att känna mig omtyckt och älskad.
I din famn mår jag som bäst, där jag är trygg. Även i din närhet.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Jag älskar din personlighet. Hur du är behandlar mig som din flickvän, jag kommer alltid först.
För det gör du får mig, du är alltid nummer ett i mitt liv.
Du betyder allt för mig, du har ett hjärta av guld.
Du och jag för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0