< Till bloggens startsida

Vad är det bästa med påsk?

Själv tycker jag maten och sällskapet!
Trevligt att sitta och äta jättegod mat tillsammans med familjen. Pojkvän/flickvännen om man har en sån med.
Själv ska jag fira med Andreas eftersom jag är här, självklart! Vi ska även fira med Erik och Anna, vi ska äta imorgon med dom. Sen fortsätter vi ner mot Blekinge tills hans släkt där nere, har aldrig varit där så det ska bli spännande.
Vi åker även hem till mig på söndag efter yttligare lite mat med några fler. Vi kommer rulla fram efter påsk...
I alla fall, hem till mig på söndag och Andreas stannar där till måndag eftersom det är en röd dag då. Börjar skolan på tisdag. Ser verkligen inte fram emot det längre, hatar att gå dit.

Just nu sitter jag och kollar på Hercules med Nicki medan vi väntar på Andreas som när som helst ska komma hem ifrån jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0