< Till bloggens startsida

Tråkigaste helgen i världshistorien!


Sitter i min ensamhet och lyssnar på musik. Finns absolut ingenting att göra.
Får ingen kontakt med baby heller som jag knappt har pratat med idag. Han började jobba 6 imorse och slutade 6 nu på kvällen, 12 timmars pass alltså. Han är jättetrött och det förstår jag.
Skrev " puss på snoppen " men inte ens det reagerade han på så han sover nog stenhårt.
Godnatt baby, jag älskar dig! 

Idag har det varit en sån tråkig dag. Sov till halv 12 gjorde jag med.
Senare på eftermiddagen stack mamma och Kalle på thai fest så det är bara jag och Kewin hemma + hans tjejkompis som ska sova här inatt. Och Alwin sover hos hans farmor inatt. Rätt tomt utan alla. 

Har fått gjort lite idag i alla fall. Har tagit reda på alls adresser som jag ska skicka student inbjudningar till. Vart ungefär 43 stycken, oj känner jag så många?
Självklart är det både familj, vänner och släkt inräknade.
Ser så otroligt framemot det, hurray vad kul det kommer bli. Och vad full jag kommer bli för alla kommer ju hälla i mig dricka haha!
Har även bestämt supa Andreas, pappa och Eas under bordet först innan dom kommer supa ner mig.

Denna helgen suger stenhårt. Tråkigaste ever!
Kanske ska lägga mig ännu tidigare än vad jag gjorde igår?
HAHA vad mesigt att lägga sig innan 12 på en lördagkväll men vadfan ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0