< Till bloggens startsida

Mys dag detta



Jag vart sugen på oboy så tänkte att jag letar fram det största glaset/muggen vi har. 
Jag älskar verkligen oboy, det kommer jag aldrig kunna vara utan tyvärr, eftersom det är så jävla mycket socker och skit. Sen var jag även sugen på kex med vitlökssmör också, herregud vad jag får träna nästa vecka! Har bara tränat EN dag denna veckan så får köra dubbla nästa. Tänkte jag skulle ut och gå idag men jag är så seg så fick masa mig upp i duschen haha!
Mamma frågade om jag ville följa med ner på gymmet och köra maskinerna. Jag tittade på henne som om hon var dum i huvudet typ. NO way in hell att jag ska träna idag. Ska tjocka mig istället haha!
Imorgon är det en ny vecka, hoppas den gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0