< Till bloggens startsida

Mirror on the wall

Min fantastiska snygga spegel som är köpt på IKEA börjar jag första inlägget med idag!


Today is the day då jag måste träna, tordagar är ju en av dom dagarna jag skulle träna. Tyvärr så regnar det ute så att ta en cykeltur sket ju sig. Roligare att cykla istället för att gå & gå & gå.
... Bara för det så regnar det inte längre så det blir en cykeltur i alla fall, wiho! Finns inget bättre än att cykla långt och lyssna på musik. Men först, ska jag göra mina sysslor. Plocka ur diskmaskinen, dammsuga och moppa undervåningen + mitt eget rum. 

Idag är det också en vecka kvar tills jag får träffa min älskling. 
Det är evigheter sen vi sågs! Jag tycker inte alls om att går så långt emellan även om jag är en sån person som vill ha min egen tid ibland men 3 4 veckor är lite för mycket tycker jag!
Min kompis ska även följa med och vi möter upp hennes pojkvän även i Oskarshamn. Vi åker på torsdagen, jag har möte med komvux på fredagmorgon och sen är det fest på fredagkväll. Lördag är det väl en chill dag och söndag är dagen vi åker hem. Vi får i alla fall en extra dag med våra hanar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0