< Till bloggens startsida

Inte många inlägg

Idag vart det inte många inlägg, fast det brukar inte bli heller. Skriver bara när jag har något att skriva om istället för att det ska bli det gamla " Hej bloggen, idag har jag gjort det och det och det " - Det blir liksom så långtråkigt att läsa tillslut.
Idag började min dag tidigt ju, var med in till stan och handlade med mamma och Alwin. Vi åt även på MAX
( länge sen ) sen for vi hem och sov i några timmar, i alla fall jag! Fick sån huvudvärk på MAXI så tänkte att när jag kommer hem så ska jag sova bort huvudvärken, trodde jag. När jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk så slänge i mig en ipren och vips, borta med vinden!

Har gjort middag idag, lyckad kväll med mys med familjen. Tyvärr var inte Kewin för han är hos pappa denna helgen! Känns konsigt, för alltid när han är hos pappa då är jag hos Andreas, vilket jag inte är nu! Saknar min baby så otroligt mycket och vi ska inte träffas fören yttligare två veckor och det har redan gått en vecka, tror jag?
Något sånt.

Vad bjuder dagen på imorgon då?
Vill hitta på något med någon kompis men frågan är med vem och vad. Finns ju nada att göra i Halmstad förutom sitta och på en uteservering och ta en drink. Det kanske man skulle göra?
Fast egentligen måste jag spara mycket pengar nu för jag ska åka till Andreas om två veckor och sen yttligare en helg efter det. Plus att jag måste köpa studentkläder och sånt där. Åh! Alla pengarna bara ryker denna månaden också. Helvete då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0